FAQ - All Stylez Club Portaal


Wij werken met All Stylez Club Portaal.  Hieronder lees je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons gerust via: dansinfo@allstylez.nl

 

Hoe activeer ik mijn account?
Je hebt van ons een e-mail ontvangen met een uitnodiging om je eigen persoonlijke account te bevestigen. Open de mail en klik op de link om je account te activeren en kies een wachtwoord. Je kunt nu je account instellingen, lessen, abonnementgegevens etc. controleren en waar nodig wijzigen en/of toevoegen. TIP: voer deze actie uit op een PC!

 

Hoe werkt de All Stylez Club portaal?

Je kunt met je mailadres + zelf aangemaakte wachtwoord inloggen en je komt in jouw persoonlijke omgeving terecht. 

 

Hoe kan ik aan- of afmelden voor een les?

Via tabblad “Lessen”, kies je les op datum -> inschrijven. Afmelden kan tot 1 uur voor aanvang van de les. Bij niet tijdig afmelden wordt de les automatisch afgeschreven van je strippenkaart / abonnement. 

 

Ik heb een geldige abonnement. Waarom moet ik extra betalen?

Als je een geldige abonnement hebt, dan hoef je niet extra te betalen. Tenzij je een extra les wilt dansen of je staat al ingeschreven voor de les. Je kan dit checken door in te loggen in je account -> mijn gegevens -> mijn lessen. Hier kan je terugvinden voor welke lessen je staat ingeschreven.

 

Ik wil standaard op een vaste les ingedeeld staan, zodat ik mezelf alleen hoef af te melden. Hoe doe ik dat? 

Wanneer je op een vaste lesdag/-tijd komt, dan kunnen wij je daaraan koppelen. Stuur hiervoor een mail naar dansinfo@allstylez.nl o.v.v. jouw voorkeurs les.

 

Hoe kan ik mijn NAW gegevens en bankrekeningnummer wijzigen?

Je kunt met je mailadres + zelf aangemaakte wachtwoord inloggen. Dan kan je je gevens via “mijn gegevens” wijzigen. 

 

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Je kunt met je mailadres + zelf aangemaakte wachtwoord inloggen. Via tabblad  “abonnementen” kies je een nieuwe abonnement en druk je op BESTELLEN. Ingangsdatum invullen en druk op volgende. Tenslotte vul je opnieuw je gegevens in en op Abonnement aanpassen.